Pomoc

W jaki sposób mam dokonać zapłaty za rezerwację?
Wpłat należy dokonywać po skutecznym zrobieniu rezerwacji (zobaczeniu kodu rezerwacji). Informacje potrzebne do prawidłowego dokonania płatności znajdują się w emailu wysyłanym do Ciebie, który potwierdza prawidłowość rezerwacji. Podane jest tam konto, na które należy uiścić wpłatę oraz tytuł przelewu, jaki trzeba wpisać, aby został on rozpoznany i przypisany do Twojego zamówienia.
UWAGA! Dokonywanie wpłat "w ciemno" nie daje żadnych podstaw do otrzymania biletów.
Jak opisywać wpłaty na konto bankowe?
Księgowane są tylko wpłaty poprawnie opisane! W tytule wpłaty powinien znaleźć się tylko login i kod rezerwacji.
Dokonałem zapłaty. Kiedy otrzymam jej potwierdzenie?
1. Potwierdzenie nie przychodzi natychmiast po wpłacie na konto, gdyż wpłata musi się znaleźć na wyciągu bankowym, który jest generowany z jednodniowym poślizgiem.
2. Ważny jest też sposób dokonania wpłaty - Najszybciej są rozliczane przelewy z konta internetowego 2-3 dni robocze, nieco wolniej wpłaty na poczcie, a najdłużej wpłaty w punktach przyjmowania opłat (do 5 dni). Potwierdzenie wpłaty powinno przyjść w ciągu 1-5 dni roboczych.
3. Należy przy tym pamiętać, iż rezerwacje nie są kasowane automatycznie. Zatem w razie ewentualnego przeterminowania danej rezerwacji system wysyła e-maila z informacją o zamiarze jej skasowania. Dopiero wtedy należy podjąć próby kontaktu w celu wyjaśnienia sprawy.
4. Czas na wpłatę podany w e-mailu potwierdzającym złożenie rezerwacji oznacza okres w jakim należy dokonać płatności aby przelew dotarł zanim rezerwacja zostanie usunięta.
Czy można płacić za kilka rezerwacji jednym przelewem?
Nie.
Za każdą rezerwację należy zapłacić oddzielnym przelewem. Prosimy pamiętać o podaniu loginu i kodu rezerwacji.
Ile mam czasu na dokonanie wpłaty?
Termin zapłaty jest każdorazowo podawany w emailu potwierdzającym dokonanie zamówienia. Z reguły jest to 12 godzin chociaż zdarzają się terminy krótsze - np. 20 minut.
Liczą się wyłącznie dni robocze.
Zalecamy dokonywać wpłaty niezwłocznie, gdyż jeżeli nie nadejdzie ona przed upływem ważności zamówienia, może ono zostać skasowane, co wiąże się z utratą zarezerwowanych miejsc.
Mój przelew został odrzucony przez bank beneficjenta
Jeżeli przelew został odrzucony, proszę zrobić zwykły przelew nie Express ELIXIR.
Przypadkowo zapłaciłem za rezerwację kilka razy, co mam teraz zrobić ?
Księgujemy wszystkie wpłaty na nasze konto nawet te nie powiązane z żadnym zamówieniem. Jeżeli przypadkiem wpłaciłeś pieniądze na nasze konto lub zapłaciłeś kilkukrotnie za to samo zamówienie, wtedy wypełnij "wniosek o zwrot" w menu "Moje konto -> Twoje rachunki".
Jak zmienić formę płatności ?
Aby zmienić formę płatności za rezerwację należy:
- wejść do menu 'Moje konto -> Zamówienia',
- kliknąć w rezerwację, w której chcemy zmienić formę płatności,
- kliknąć w przycisk 'Zmień formę płatności'.

Otworzy się strona na której można zmienić formę płatności.
Opłaty wysyłkowe/dystrybucyjne
Wszystkie dodatkowe opłaty wyszczególnione są na stronie sprzedaży danego wydarzenia/produktu lub usługi lub na podstronie z jego/jej opisem.

Aby rozwinąć daną informację należy kliknąć w opcję "Opłaty wysyłkowe/dystrybucyjne".
Znajdują się tam:
- Koszty systemowe: dodatkowa opłata pobierana zazwyczaj od każdego biletu stanowiąca koszt obsługi systemu KuBilet.pl;
- Opłaty wysyłkowe/dystrybucyjne: stanowiące koszt dostawy;
- Koszt operacyjny: opłata serwisowa nieprzekraczająca 5% wartości zamówienia stanowiąca prowizję operatora płatności internetowych. Jej szczegółowa wartość będzie podana w ostatnim kroku procesu zakupowego PRZED dokonaniem płatności. Zależna jest od operatora płatności oraz wybranego kanału np. Blik czy Karta kredytowa.

W przypadku niektórych wydarzeń/produktów lub usług dostępny jest także przelew tradycyjny, który zwolniony jest z Kosztów operacyjnych.
Administratorem danych osobowych zawartych w serwisie jest TICKETING SYSTEM Sp. z o.o.
z siedzibą w Bytomiu przy ul. Bernardyńskiej 1, KRS 0000402436, NIP 6263006457, REGON 242784072.

COPYRIGHT 2011-2020. Znaki towarowe TickEventum, KupBilet.pl i EprintON są zarządzane przez FINCERTO Sp. z o.o. Kapitał zakładowy: 50.000,00 zł;
KRS nr 0000159398 (Sąd Rejonowy Katowice-Wschód w Katowicach);